FANDOM

Cięzki czołg rosyjski VI poziomu. Rozwinięcie KV-1. KV-1S to doskonały czołg ciężkiego wsparcia. Jago plusami są duża szybkość jak na czołg cięzki oraz doskonałe uzbrojenie w postaci potężnej armaty 122 mm D-2-5T. Te dwa ogromne plusy powodują, że jest to czołg z którym należy się liczyć w każdej sytuacji.

Problemem natomiast są stosunkowo słaby pancerz. Choć nie jest tragiczny i potrafi od czasu do czasu odbić jakiś pocisk, szczególnie wystrzelonych z pojazdów niższych klas, to nie możemy na nim w polegać. Najlepiej przyjąć, że każdy czołg ciężki naszego poziomu potrafi zadać nam obrażenia i najlepiej po strzale albo ukryć się za osłoną albo wycofać się za linię lepiej opancerzonych sojuszników. Drugim zasadniczym problemem jest stosunkowo mała ilość HP. Niewiele mniej ma np. chiński Type-58, a który dzięki szybkostrzelności potrafi zniszczyć KV-1S.  Trzecia ważna rzecz, która może być pewnym szokiem to słaba celność i czas ładowania działa 122mm. Wyklucza to całkowicie prowadzenie rozgrywki w formie snajpera, a w trakcie wymiany ognia należy polegać na osłonie lub wsparciu. Próba rozegrania bitwy w pojedynkę zwykle kończy się szybkim powrotem do garażu.

Mimo stosunkowo licznych wad KV-1S jest solidnym czołgiem, na którym wprawimy się do gry w czołgach typu IS.

Rozwinięciem konstrukcji jest IS.

Informacje ogólne:Edytuj

  • Typ: czołg ciężki
  • Poziom: VI
  • Limit udźwigu: 42,8t
  • Cena: 900.000
  • HP: 810

Załoga:Edytuj

5 osób:

  • Dowódca
  • Działonowy
  • Operator radia
  • Kierowca
  • Ładowniczy

Osiągi:Edytuj

  • 43 km/h
  • Prędkość obrotu czołgu: 28 stopni/sek

Pancerz:Edytuj

(przód/boki/tył)

  • Kadłub: 75/60/60
  • Wieża: 82/75/75