FANDOM

Churchill VII- brytyjski pojazd VI tieru wyposażony w działo 76mm i posiadający frontowy pancerz o grubości 152mm. Jest to najlepiej opancrlerzony czołg ciężki na swoim tierze, jednak posiadający dwa wielkie weakspoty od frontu - olbrzymie gąsienice. Przebicie ich gwarantuje uszkodzenie gąsienicy i odebranie hp przeciwnikowi. Churchill prowadzi do Black Prince'a na VII tierze.

Działo Churchilla może i nie zadaje zbyt wysokich obrażeń, ale za to jest wyjątkowo celne, posiadające przyzwoitą penetrację i szybkie przeładowanie. Te cechy pozwalają "wydoić" przeciwników z HP. Strzelając w "przednie kółko" możemy  dodatkowo zniszczyć gąsienice i nie pozwolić na ich naprawę.

Churchill VII posiada dwa silniki do wyboru, pochodzące od swojego poprzednika w drzewku - Churchilla I. Różnica wynosi tylko 50km, więc wymiana nie jest specjalnie potrzebna, chociaż jest to najtańszy z doświadczenia moduł w pojeździe.

Pancerz jest wyjątkowo gruby, 152mm w kadłubie i na wieży, w niektórych miejscach jest nawet do 203mm. Można spotęgować efekt, kątując się. Często jest to jednak zbyteczne, większość pocisków się od nas odbije. KW-1S może nas przebić z łatwością, więc należy uważać.